1. helmikuuta 2015

Sano luomu ja kansa maistaa mitä tahansa

Jokainen, joka on maistanut luomua ilman luomun edellyttämää vakaumusta tietää, että siinä ei ole mitään ihmeellistä. Se ei eroa maultaan, koostumukseltaan, eikä miltään muultakaan ominaisuudeltaan niin, että luomusta pyydettävä kiskurihinta olisi mitenkään perusteltu.

Mutta luomun mainosväessä on ollut niin ammattitaitoista porukkaa, että kun ihmiselle sanoo luomu tai luonnonmukainen, niin hän alkaa nähdä, maistaa, kokea ja tuntea mitä ihmeellisimpiä asioita, kuten seuraava Jimmy Kimmel Liven jakso nautittavasti todistaa:


Jos et näe videota tämän tekstin yläpuolella tai se on käyttämässäsi laitteessa vääristynyt kuvasuhteeltaan, tässäpä siihen suora linkki:

Fake Cold Pressed Juice - jüce

 

Jimmy Kimmel ryhmänsä kanssa menee luomumarketille myymään uutta kylmäpuristettua luomumehua, jonka pitäisi olla todella hyvää kehollesi, terveydellesi, lapsillesi, isovanhemmillesi sekä tietenkin koko Maapallolle.

Ja todellakin, ihmiset kokevat tämän saman autuuden eli uusi luomumehu jüce saa ihmiset aivan käsittämättömien ylisanojen valtaan, ottaen huomioon sen, että kyseinen litku on vain vettä, siihen sekoitettuja pelkkiä väriaineita, sokeria, karkkeja, teollista jäätelöä sulatettuna tai erilaisia jauheita.

Kyseisiä luomumehuja oli saatavissa sateenkaaren koko kirjon läpi, eli oli trendikästä detoxia, curea ja muuta luomun ympärille kuuluvaa.

Miksiköhän elintarviketeollisuus on innoissaan luomusta?

Jos myyntimiehen mainitsema taikasana luomu saa veteen sekoitetun sokerin, värijauheiden ja karkin maistumaan ihmisistä juuri hetki sitten käsin poimittujen hedelmien kylmäpuristulta tuoremehulta ja he ovat valmiita maksamaan siitä 8 dollaria pieneltä pullolta, niin en ihmette yhtään.


Ei kommentteja: